Hvornår skal du tænke video ind i din kommunikation?

Branding video Viser, hvem I er og formidler jeres værdier. Branding video er oplagt som header på jeres webpage. Eller vis den til nye samarbejdspartnere og nyansatte, som et led i en onboarding strategi. Husk, god corporate branding handler i dag mindst ligeså meget om socialt ansvar og bæredygtige initiativer, som det handler om resultater og bundlinje.

Employer branding video Tiltrækker kvalificeret arbejdskraft og sender et positivt signal om jeres virksomhed, både i og uden for jeres branche. Alle kender efterhånden det tyndslidte reklamebranche-udtryk: Show it, don’t tell it. Men ikke desto mindre, er det sandt. Især når det kommer til rekruttering og omdømme: Har I gode værdier, højt til loftet og godt kollegaskab? 
Hvad vil du selv helst: Se det på video eller læse flosklerne på skrift?

Instruktionsvideoer Findes der egentlig noget mere akut irritationsfremkaldende end en brugermanual? Instruktionsvideoer højner kundeoplevelsen og kundetilfredsheden.

Testimonials 81% af befolkningen har prøvet at investere i et produkt eller et brand efter at have set en video online. Det skaber tryghed, når vi kan se med egne øjne, at nogen, som ligner os selv, har haft en god kundeoplevelse.

Konferencer & events Indfanger stemningen, glæden, gæsterne talerne og forlænger øjeblikket.

Strategiformidling Det styrker sammenholdet, når man formår at vise, at alle ansatte, fra produktion til ledelse, bidrager til at skabe virksomheden i sin helhed. Video er et oplagt værktøj til at præsentere den fælles strategi, så man føler sig inkluderet og kan se visionerne for sig.

Dokumentation- og undervisningsmateriale Har I brug for at dokumentere et projekt? Dele viden med jeres følgere og interessenter? Vi laver også livestream, Talks og YouTube-sessions.

.